divendres, 1 de juny del 2012

VOLEU PROFESSIONALITAT i PROU?


El primer dia que em vaig veure tot sol davant d'aquelles nenes i d'aquells nens, mirant-me fixament i amb la curiositat que inspira l'entrada d'un noi jove a l'aula... aquell dia vaig comprendre, vaig assumir que era MESTRE; que volia ser MESTRE; que m'agradava ser MESTRE.

Podran dir el que vulguin, podran fer el que el passi pels nassos, però, companys i companyes, que mai puguin qüestionar la nostra  professionalitat. No els donem aquest plaer. Que no puguin dir que ens han guanyat.

No, amb la meva no podran i això no em preocupa gens ni mica. El que sí em preocupa i m'entristeix és que algun dia, farts de lluitar contra la paret, puguin aconseguir això: que només siguem uns  PROFESSIONALS. Aquest dia el MESTRE haurà mort i això si que serà un cop definitiu per l'educació.

Paco Morales

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per la teva participació.